Stel een vraag
Hoe kunnen wij u helpen?

Training ambassadeurs telefonieproject

Training ambassadeurs telefonieproject

Nog een paar weken en dan is de telefonie binnen Envida omgezet naar het nieuwe systeem. Door de vier bestaande telefooncentrales te vervangen door één nieuwe wordt de bereikbaarheid van en binnen Envida sterk verbeterd. Doorschakelen naar een collega of een groep collega's gaat heel gemakkelijk.
 

Achter de schermen wordt al maanden hard gewerkt aan de nieuwe telefonie. Daar heb je niets van gemerkt. Dat blijft zo, ook nu het project in de afrondende fase is beland. Degenen die er wel iets van merken, zijn de collega's die nauw bij het project zijn betrokken. Dat zijn bijvoorbeeld de ambassadeurs die een training volgen. Vandaag is de eerste groep aan de beurt, op 3 oktober de tweede. Dit zijn collega’s die als eerste aan de slag gaan met het nieuwe systeem. Na de training zijn ze in staat om hun kennis over te dragen aan hun teamleden. Ook fungeren ze als vraagbaak.

Iedereen houdt zijn eigen telefoon en zijn eigen nummer. Het enige wat van je wordt gevraagd is om jouw beschikbaarheid consequent in te vullen in jouw agenda (in Outlook). Bij een inkomend telefoontje zien onze collega’s van de zorgcentrale meteen of je bereikbaar bent. In dat geval kunnen ze de beller met jou doorverbinden. Ze zien ook of je in een overleg zit, niet gestoord wilt worden of verlof hebt. Deze informatie voorkomt onnodig in de wacht zetten van degene die belt, het terugnemen van de oproep, weer in de wacht zetten enz.

Met de nieuwe telefooncentrale wordt de bereikbaarheid verbeterd en daarmee ook de klantgerichtheid van Envida. Iets wat klanten als vanzelfsprekend veronderstellen.

DEEL DEZE PAGINA OP