Stel een vraag
Hoe kunnen wij u helpen?

Over Envida

Meerjarenstrategie 2021-2025
De ontwikkelingen in de samenleving en de zorgwereld maken dat de toekomst van Envida anders uitziet dan nu.
Jaarplan 2022
Voor 2022 is de grootste uitdaging om te anticiperen op de problemen van vandaag en tegelijkertijd te werken aan de toekomst.
Algemene voorwaarden Zorg
Envida past de voorwaarden van Actiz, de brancheorganisatie voor zorgondernemers, toe in de wijkzorg en verpleegzorg.
Complimenten en klachten
Als u niet tevreden bent, laat het ons dan weten. Wij bieden u mogelijkheden om samen te komen tot een oplossing
Missie en visie
Envida helpt u om het leven te kunnen leiden dat u zo graag wilt leiden. Ook als u een dagje ouder wordt.
Cliënten hebben inspraak
Envida vindt uw mening en die van uw familie over de (kwaliteit van) zorg en de bejegening erg belangrijk.
Vakblad Content
Content is een uitgave van Envida in samenwerking met Maastricht UMC+, ZIO, Burgerkracht en Academische Werkplaats Ouderenzorg Zuid-Limburg.
Onze folders
Veel informatie is te vinden op deze website, maar sommige onderwerpen hebben we verdiept in een folder.
Jaarverslag
In het jaarverslag kunt u lezen welke ontwikkelingen er bij Envida zijn geweest en hoe wij er financieel voorstaan.
Participaties
Naast Stichting Envida heeft Envida een aantal participaties waar ze (mede)aandeelhouder is. Een overzicht.
Meldcode geweld
Envida geeft zorg aan kwetsbare groepen. Er is veel aandacht voor veiligheid, voor de individuele bewoners en cliënten.
Vertrouwenspersoon
Cliënten van onze zorgcentra kunnen hun gevoelens van onvrede ook voorleggen aan de vertrouwenspersonen voor cliënten
Personeelssamenstelling
Envida heeft zowel kwantitatief als kwalitatief continu aandacht voor haar personeel .
Kwaliteitsverslag
De focus van het Kwaliteitskader
Verpleeghuiszorg ligt op ‘samen leren’ als basis voor kwaliteitsverbetering.
De wolk
De Wolk is speciaal ontwikkeld om heupfracturen bij vallen te verminderen.
Werken bij Envida
Bij Envida hebben we continu behoefte aan nieuwe collega’s die we kunnen inzetten in de wijkzorg of in een van onze woonzorgcentra.
Onze publicaties
Alle publicaties van Envida als digitale versie overzichtelijk bij elkaar op een pagina.
Compliment
Klacht
Bent u ontevreden of heeft u een klacht, dan adviseren we u om allereerst in gesprek te gaan met de betrokken medewerker en/of de teamleider. Vaak helpt het om ‘de lucht te klaren’ in een goed gesprek.
DEEL DEZE PAGINA OP