Stel een vraag
Hoe kunnen wij u helpen?

Aan wie geef jij de gouden headset?

Aan wie geef jij de gouden headset?

Beste collega,

Een jaar geleden kreeg de afdeling Centrale/Zorgcentrale een nieuwe naam: Klantenservice. Dat hebben we gedaan omdat die naam de lading veel beter dekt.

De Klantenservice gaat niet alleen maar over zorg, maar is het eerste aanspreekpunt voor iedereen die telefonisch contact opneemt met Envida: cliënten, familieleden van bewoners, leveranciers én medewerkers.

Bij Klantenservice komen circa 13.000 gesprekken per maand binnen. Het team bestaat uit 23 medewerkers en is áltijd bereikbaar, zeven dagen per week 24/7.

Naast het afhandelen van telefoongesprekken en het zo goed mogelijk helpen van degene die belt, hebben onze medewerkers ook een meldkamerfunctie: afhandelen van binnenkomende alarmeringen en het inzetten van een medewerker bij een calamiteit.

Om de rol van de medewerker van Klantenservice duidelijker te maken, hebben we iets leuks bedacht: de gouden headset. Deze wordt uitgereikt aan een medewerker van Envida. Dat kan een medewerker in de wijk zijn, een teamleider, een collega van de ondersteunende diensten, een directielid of medewerker Huishoudelijke Zorg.  

De medewerker met de gouden headset komt 2 uur meeluisteren met gesprekken bij Klantenservice om deze headset vervolgens weer een aan andere collega te geven.  Zo geven we inzicht in wat we doen en vragen we tips ter verbetering.

De eerste gouden headset ging naar Judith Mertens, directeur wijkzorg. Mocht je (nog) niet de gouden headset hebben gekregen, maar zou je het wel leuk vinden om eens mee te luisteren, dan kan dat. Neem daarvoor contact op met Carla Peeters: carla.peeters@envida.nl

We verheugen ons op jullie komst!

De eerste gouden headset ging naar Judith Mertens, directeur wijkzorg.

DEEL DEZE PAGINA OP