×

ADMINISTRATIEVE ONDERSTEUNING

Kunt u wel wat hulp gebruiken bij uw administratie? Bijvoorbeeld bij uw bankzaken, verzekeringen, belastingaangifte of het invullen van toeslagformulieren? Bent u ook iemand die een stressmoment heeft zodra er brieven van officiële instanties op uw deurmat vallen, want wat wordt er nu weer van u gevraagd? En waar heeft u die benodigde gegevens ook alweer bewaard? Het is misschien een schrale troost, maar weet dat u echt niet de enige bent die hier wakker van kan liggen.

Envida Ledenservice schakelt voor u een adviseur in die u kan helpen om uw administratie weer op orde te krijgen. Zodra er orde op zaken is gesteld kunt u zelf weer uw administratie verzorgen. Heeft u liever heeft dat de adviseur van Envida Ledenservice dat blijft doen, dan kan dat natuurlijk ook.

Voor deze dienst aan huis werken wij samen met zeer betrouwbare vakmensen met veel ervaring. Wij geven uw gegevens aan hen door, zij nemen dan zelf contact met u op om een afspraak te maken. De adviseur komt vervolgens op het afgesproken moment bij u thuis. Soms is een enkel bezoek voldoende, maar u kunt ook vervolgafspraken maken voor verdere ondersteuning. U kunt tijdens het gesprek precies angeven wat uw wensen zijn.

De adviseur werkt op basis van een uurtarief, waarop leden van Envida Ledenservice een korting ontvangen. Hij zal tijdens het eerste gesprek aangeven hoeveel tijd hij nodig denkt te hebben voor datgene wat u aan hem vraagt. Geen onaangename verrassingen achteraf dus.

Als u in aanmerking wilt komen voor een oriënterend gesprek met een van onze adviseurs, kunt u ons bellen of mailen: 043 - 3690 610 / ledenservice@envida.nl.

U kunt ook het contactformullier invullen. Dan nemen wij contact met u op. Klik daarvoor op de blauwe button met de tekst 'Ik wil informatie'.