Stel een vraag
Hoe kunnen wij u helpen?

Jaarverslag 2021: het jaar in woord en beeld

Jaarverslag 2021

Ook 2021 was weer een bijzonder en intensief jaar. Opnieuw hadden we te maken met de gevolgen van de Covid-pandemie, waardoor er een grote wissel werd getrokken op al onze medewerkers en vrijwilligers. Het jaar 2021 hebben we op een andere, vernieuwende manier vastgelegd.

De wijze waarop we de Covid-pandemie en de hoogwatercrisis samen hebben aangepakt, verdient opnieuw heel veel respect en waardering. Het feit dat we met ieders steun uitgeroepen zijn tot aantrekkelijkste grote werkgever van Limburg moeten we vooral zien als een beloning voor onze saamhorigheid en veerkracht.

We hebben ons in 2021 ook gerealiseerd dat we vooruit moeten kijken. Onder de noemer Envida-Nxt zijn we niet alleen gaan dromen over de toekomst van Envida, maar hebben we daar ook al zichtbaar handen en voeten aan gegeven. De toekomst van Envida is al voor een deel ‘van het papier af gekomen’ en zichtbaar in diverse projecten en programma’s.

De komende jaren moeten we ons vooral gaan realiseren dat leefgeluk voor onze bewoners en cliënten alleen maar kan wanneer we investeren in werkgeluk voor al die Envida-toppers die hier invulling aan moeten geven. Kortom:

Zorgen doe je samen! Samen met alle mensen met een zorghart én een Envida hart.

Wil je zien wat er in 2021 allemaal de revue passeerde? Klik dan op DEZE LINK.

DEEL DEZE PAGINA OP